Obserwatorzy

środa, 27 kwietnia 2016

Musztardowa czapka na wiosnę.

Zimno, oj zimno od kilku dni. Wracam z pracy codziennie zmarznięta i codziennie rozgrzewam się kaszą z jarzynami i kurkumą. Dawno mnie tu nie było, zmian u mnie dużo. Dużo by  o nich pisać, najważniejsze że udało mi się uwolnić od złych ludzi, złych emocji. Co poza tym? 
Zrobiłam nową czapkę. Na wiosnę idealną. Zrobiona jest z mieszanki merynosa z bawełną. Jestem tą włóczką absolutnie zachwycona. Po pierwsze ma piękną strukturę, jest miękka i nadaje się na wiosenne wyroby dla dzieci. Po drugie włókna wełny i bawełny są osobno farbowane a potem dopiero skręcane, różnią się odcieniem dzięki czemu czapka staje się delikatnie melanżowa. Dodatkowo ma znakomitą regulację temperatury, a to oznacza że jest ciepła w czasie chłodów i jednocześnie ma dobrą wentylację w cieplejsze dni. Zuzia ostatnio intensywnie ją testuje.










Pozdrawiam Was ciepło.


15 komentarzy:

  1. Jagódko- częściej tu bywaj:-)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapka w pięknym kolorze :-)
    Najważniejsze, że jesteś zadowolona ze zmian w swoim życiu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj po tak długiej przerwie :) Śliczna czapeczka! A co to za włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj - czapeczka jest super. Życzę samych serdecznych ludzi obecnych w Twoim życiu pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym zrobić podobną czapkę, ale jestem początkująca.. znaczy nie trzeba sciągacza żeby było ok? ile mniej więcej to jest oczek? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie potrzeba ściągacza, od razu przerabiasz ściegiem dżersejowym, dlatego czapka na dole wywija się w rulonik:)

      Usuń
  6. Twoje cudne podusie nie daja mi o Tobie zapomnieć- Jagódko, co u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło Ewuniu, że o mnie pamiętasz. U mnie wszystko dobrze. Zdecydowanie częściej można znaleźć mnie teraz na instagramie – to nie wymaga aż tyle czasu co blogowanie;) Więc zapraszam serdecznie;)

      Usuń
  7. warm and beautiful DIY! Congrats!
    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :)

    OdpowiedzUsuń

  8. also includes the 2014 launch of rolex replica watches the pilot chronograph "Little Prince" special edition (model: IW377706) and large pilots replica watches "Little Prince" special edition (model: IW500908). Not long ago, replica watches uk Ivy brand ambassador Adriana Lima (Adriana Lima) for the Brazilian Curitiba (Curitiba) Prince's Children's Hospital, the new library unveiled.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja niestety nie potrafię takich rzeczy robić własnoręcznie więc pozostaje mi kupowanie czapek. Zresztą jak całkiem niedawno zobaczyłam bardzo ładne fascynatory https://hatfactory.pl/17-fascynatory to wiedziałam, że na pewno jeden z nich będzie u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...