Obserwatorzy

poniedziałek, 16 marca 2015

O sobotnich wypiekach.

- Mamo,  może tym razem upiekłabyś bułki - usłyszałam w sobotę od swojego syna. Bo sobota to jest dzień, kiedy piekę chleb.
-Czemu nie? - pomyślałam...i upiekłam żytnio-pszenne i pszenne z przepisu znalezionego w internecie. Nieskomplikowane, na drożdżach.
Zapach świeżych bułek rozniósł się po całym domu, wyglądały smakowicie, synowi smakowały bardzo... a mnie nie do końca...Muszę upiec jeszcze raz i wtedy podzielę się przepisem.






A może Wy macie sprawdzony przepis na domowe bułki?
Pozdrawiam Was cieplutko :)

36 komentarzy:

  1. Kiedyśjakies piekłam, ale średnio wyszły ;-D. Twoje wyglądaja rewelacyjnie- a co poszło nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie za mało były puszyste, zwłaszcza te żytnie. Buziaki:)))

      Usuń
  2. Właśnie piję kawkę ... przydałaby się teraz taka bułeczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie robilam domowych buleczek za wyjatkiem angielskich hot cross'ow ale reraz juz wiem, patrzac na Twoje pysznosci, ze musze koniecznie sprobowac:-) pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem wypieków - apetyczne i zapach, aż do mnie doleciał :)))
    Sama jeszcze nigdy nie wypiekałam bułeczek, czy chleba.
    Miłego dnia!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chleb piekę od roku i teraz nie wyobrażam sobie, żebym tego nie robiła:) Bułki to mój debiut, muszę nad nimi jeszcze popracować, bo coś im brakuje:) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Mouthwatering. Enjoy your meal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś dość często piekłam pieczywo ale muszę się przyznać, że rozleniwiłam się w tym temacie, a szkoda... Fajnie byłoby wrócić do tego, bo zapach i smak masła topionego na świeżym pieczywie jest bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, wyglądają super apetycznie :)
    ja próbowałam robić bułki z suszonymi pomidorami, ale wyszły kiepskie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie. Domowe wypieki nawet jeśli są zakalcowate i tak szybko znikają. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ależ apetyczne :-) ja dawno nie piekłam ,ale jesli to takie na słodko robię
    po Twoich zdjęciach nabrałam ochoty, sobota blisko :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na bardzo udane! Ach, jakie apetyczne. Niestety piekę tylko chlebek i ciasto drożdżowe. Bułek jeszcze nie próbowałam upiec.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo smakowicie !
    Ja nie potrafię takich piec :-(
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety, co za pyszności. Moje marzenie kiedyś upiec coś takiego!
    Pozdrawiam,
    Ewa
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...