Obserwatorzy

niedziela, 4 maja 2014

Kolorowa poduszka.

Lubię szydełkowe poszewki na jaśki, lubię bardzo ten wzór z kołem w środku, ale najbardziej lubię układać, przekładać i łączyć gotowe już kwadraty. 



Poszewkę zrobiłam z resztek akrylu, dlatego kółeczka są różnej wielkości. Miała być kolorowa,  wesoła i energetyczna. Lubię takie łączenie kwadratów, żeby każdy był wyraźnie widoczny. Wzór na kwadrat znajdziecie tutaj . 



Kredki, pastele i szkicownik do zdjęć użyczył mi mąż. Dziękuję Kochanie:)


Pozdrawiam cieplutko:)

40 komentarzy:

  1. słodziak ta poduszka :) kredki tez energetyczne :)
    pozdrawiam jeszcze niedzielnie
    aga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super energetyczna i wesoła sesja :) Od razu banan na twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poducha! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytuliłabym chętnie te kolorki na podusi. A mąż bardzo porządnicki ,żeby nie powiedzieć ,że pedancik. Niezły ma porządeczek w kredkach . Nie to co ja. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi,hi...nawet po kredkach widać, że pedancik:) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Poduszka cudna , z chęcią skorzystam ze schemaciku. Jak trafnie dobrałaś podkład muzyczny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie poszewki i cały czas sobie obiecuję, że taką wydziergam. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wezmę się kiedyś za te kwadraty na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poducha , jak tecza, az chce sie zyc:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Me encanta te ha quedado precioso los tonos son lindos,genial,besitos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super optymistyczna muzyka do wesołej i pasującej do wielu rzeczy podusi :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna poduszka. Pamietam takie z dzieciństwa, była wtedy na nie moda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusia cudna-zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne aranże i cudowna poducha

    OdpowiedzUsuń
  14. Poducha rewelacja, ale i na zdjęcia z przyjemnością popatrzyłam. Podziękuj mężulowi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna podusia, taka kolorowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojoj... Bije energią ta poduszka :) aż nabieram ochoty na podobną..

    OdpowiedzUsuń
  17. Z taka podusią to tylko kolorowe sny:):)
    Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepiękna! W ogóle wszystkie rzeczy mega! Że też tak późno tu zajrzałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. PODUSIA MA CUDNE KOLORKI:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. podziwiam ludzi tak kreatywnych jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna i pieknie pokazana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna poduszka! A zdjęcia bardzo profesjonalne :-) Uwielbiam kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne kolory , nie można oderwać od nich oczu, czy możesz zdradzić jakiej włóczki używasz , bo ja mam podobne doświadczenie z Cotton light?

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne kolory , nie można oderwać od nich oczu, czy możesz zdradzić jakiej włóczki używasz , bo ja mam podobne doświadczenie z Cotton light?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, ta akurat jest zrobiona z resztek akrylu. Teraz głównie szydełkuję z akrylu - Inter fox Lilly http://inter-fox.home.pl/pl/c/Lilly-NOWOSC/222

      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...