Obserwatorzy

niedziela, 24 listopada 2013

Ruszyłam z produkcją.

Zwolenniczką dekoracji świątecznych w listopadzie raczej nie jestem, ale w tym roku tak się zdarzyło, że zaczynam dużo wcześniej przygotowania do Bożego Narodzenia. I tak pewnie nie zdążę ze wszystkim co sobie zaplanowałam. 
A dzisiaj malutka zapowiedź tego, jakie kolory i jakie ozdoby będą w grudniu panować u nas - przede wszystkim ręcznie zrobione, dużo czerwieni i bieli.







Tutaj, dla zainteresowanych KLIK filmik jak zrobić muchomorka na szydełku.

Cieszę się ogromnie, że mimo mojej nieobecności zaglądacie tu nadal:) Dziękuję.

28 komentarzy:

  1. Hi, hi, jakie one fajne te muchomorki;)
    Zwlaszcza w tych malych lapkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, i muchomorki i te małe rączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudenka...wspaniała z nich będzie ozdoba...a maleńka jaka już duża i śliczna:) buziaki dla Was dziewczyny;-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne grzybki, Twoja choinka będzie z pewnością wyjątkowa. Córcia wyrasta Ci chyba na małą modelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne muchomorkowe grzybobranie, ślicznie ozdobią choinkę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Szczególnie pięknie wyeksponowane na ostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, a zdjęcie małej mnie rozłożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne grzybki :-) Ślicznie będą wyglądały na Twojej choince.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna zapowiedź Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne muchomorki:)
    Przyznam się że w tym roku ogarnął mnie straszliwy leń i nic nie robię aż dziwne

    OdpowiedzUsuń
  11. Wasze muchomowrki są prześliczne.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze te grzybki! A długo trwa zrobienie jednego?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne, mam kuchnię biało-czerwoną :), to moje ulubione barwy ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Właściwie muchomorki i choinka to symbol świąt z mojego dzieciństwa, tata zrobił stojak pod choinkę z krasnalami i dużym muchomorem a mama wkładała bombki w kształcie grzybków między okna na watę, która miała przypominać zaspy śniegu i przede wszystkim być czymś w rodzaju uszczelnienia, teraz stosuje się silikon, między oknami, itd dzięki za przypomnienie wspomnień z dzieciństwa, pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudne muchomorki :)
    w sam raz dla mojego męża :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne grzybki, chyba będę musiała sobie popatrzeć jak się je robi, to może do przyszłej gwiazdki sobie wydziergam ze dwa ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są muchomorki i te robione na szydełku czy z filcu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...