Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2012

Walentynki, serca i kolor czerwony.

Walentynki...dzielą społeczeństwo na obchodzących i nieobchodzących Święto Zakochanych. No cóż, ja zaliczam się do tych drugich. Ale z walentynkami nieodzownie kojarzy się kolor czerwony i motyw serduszek. Dziś chcę Wam pokazać moje serduszkowe zawieszki.Pierwsza wyhaftowana krzyżykami.


Drugie z masy samoutwardzalnej powstały już jakiś czas temu.



Korzystając z okazji, zobaczcie co dostałam od Joli za złapany licznik.





Na koniec dziękuję za wszystkie miłe komentarze oraz witam nowych obserwatorów.



Pozdrawiam cieplutko!!!

6 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło to krzyżykowe. Z masy też jest rewelacyjne. U mnie zabrakło walentynkowych akcentów w mieszkaniu - ze względu na brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszka, mogą być ozdobą domu o każdej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. urokliwe serducha, gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękoności...

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka słodkie :-) Ja tam walentynki traktuję tak: każdy pretekst, żeby powiedzieć "kocham Cię" jest dobry :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...