Obserwatorzy

sobota, 19 listopada 2011

Filcowe serca i bałwanki.

Nie myślałam, że tak rzadko będę umieszczać kolejne posty na moim blogu. Powodem jest chroniczny brak czasu, mimo,że wstaję bardzo wcześnie i chodzę spać bardzo późno. Doba niestety ma tylko 24 godziny... Niemniej jednak bardzo się cieszę z każdego komentarza oraz każdego nowego obserwatora.
Gorąco Wam dziękuję, że jesteście ze mną.

A co u mnie? Podobnie jak u niektórych z Was. Pomału robię ozdoby na zbliżające się święta.

Oto one:

filcowe zawieszki w moich ulubionych, świątecznych kolorach, białym i czerwonym





filcowe bałwanki



I na koniec chcę Wam pokazać jakie świeczniki ceramiczne za grosze kupiłam w drogerii Rossman.


9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zawieszki, też przymierzam się do śnieżynek :) A bałwanki zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanki super. Lubię proste pomysły. Są najczęściej najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko w moim stylu:)
    a bałwanki są ekstra, jeszcze takich nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bałwanki i serduszka... w ogóle uwielbiam rzeczy robione z filcu - a w moim Rosmannie niestety świeczników już nie mieli:(
    ~Aldona

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszka...bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne. Szkoda, że wczesniej nie trafiłam na Twojego bloga, bo pewnie teraz już tych świeczników nie ma. Ale pójdę jutro z ciekawości i sprawdzę ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...